sobota, 30 stycznia 2010

Zakochałam się

Jeśli można zakochać się w bluzce, to właśnie się to stało ze mną :)


A teraz sobie robię bakłażany w piekarniku z czosnkiem i serem i sosem pomidorowym zapiekane i ktoś zapukał do drzwi...więc wzięłam nóż podeszłam do drzwi i zobaczyłam przez judasza brzuch i to w dodatku męski! na szczęście nie goły, bo umarłabym na zawał, w podkoszulku brzuch i co zrobiłam? otworzyłam drzwi hehe. No i jakiś pan stoi na stołku i się uśmiecha a za nim Robert właściciel mieszkania przyszedł z jakimś kimś naprawić lampę, bo przedtem jak wracałam do domu to spotkałam go i powiedziałam, że lampa po naprawieniu zadziałała aż jeden raz. no to naprawiają mi ją teraz.

a jak zjem ide z Ivą na włoski mjuzikal do rumuńskiego kina. okazało się, że mam aż cztery kina studyjne na ulicy!szaleństwo! no a potem idziemy pozwiedzać okoliczne paby :)

Nie wiem czy bluzkę nową zakładać?

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...