niedziela, 30 października 2011

Błogie lenistwo

Od piątku włączyłam sobie program totalnego lenistwa. Tycek poszedł w tan i poimprezował całą noc a ja sobie oglądałam filmy i spałam. W sobotę podobnie, tylko, że w ramach godzinnej aktywnośći zrobiłam zupę z dyni, soczewicy, selera, marchewki, imbiru, cebuli i czosnku. Wyszła przepyszna. Obejrzałam:





I to nie koniec! Dzięki Marysi, która wysłała linka do programu, który przez 3 dni pozwala oglądać polską TV za darmo, udało mi się 2 razy zobaczyć Dzień Dobry TVN i Mam talent, słuchając Małgorzaty Foremniak, stwierdzam, że 3 dni to wystarczający okres czasu.

1 komentarz:

  1. podeślesz mi tego linka? a że tylko 3 dni? jak się nie ogląda przez jakiś czas to się resetuje?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...