poniedziałek, 8 marca 2010

Roślinność

Mam pierwszą rumuńską roślinność na mieszkanku, bo dziś znów zasypywali nas kwiotkami i dostałam różę w doniczce - śliczna jest, nie chce mi się robić zdjęcia, bo weszłam tylko żeby napisać to i spadam do wyra, bo niestety wbrew temu co mówiłam w Polsce (że w Rumunii mamy piękną wiosnę i ciepełko) dziś zasypało i nas. Niestety.
Ale nawiozłam sobie pełno gazet i krówek, więc idę stąd. A i jeszcze dostałyśmy w pracy kosmetyki z sephory :P

Ryby

Horoskop 8 marca - 14 marca

Karta - Cesarz

Drogie Ryby, jeśli cokolwiek zechcecie teraz przedsięwziąć, czy to zdecydowanie postąpić w sferze uczuć, czy tez w sprawach zawodowych, to raczej trzeba będzie poczekać. Może ten tydzień uzmysłowi Wam pewne fakty, że jeszcze nie jest aż tak źle, że nadszedł czas na naprawę, czas na odpoczynek i na przemyślenia, czas na zastanowienie się. Zapewne to jeszcze nie ten moment na ostre, konkretne decyzje. Pewne sprawy trzeba będzie przeczekać i to bez wielkich nerwów, bo przecież wszystko idzie i tak ku dobremu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...