poniedziałek, 13 lutego 2012

Zapiekane warzywka

Chciałam napisać wczoraj posta odnośnie tego zdjęcia, ale nie zdążyłam i zasnęłam. Chodziło mi o dwie rzeczy:
1. seler z marchewką i ziemniaczkami w łupkach najpierw duszone w parowarze a potem zapieczone w piekarniku z tymiankiem, rozmarynem pieprzem solą i cebulą są przepyszne. I jeszcze trzeba to oliwą polać, żeby było smaczniejsze. W wersji dla mięsożerców można dorzucić kurczaka (wcześniej też z parowaru, żeby szybciej doszedł).
2. chętnie zatrudnię się jako nadworny kucharz u kogoś, bo praca mnie już tak wnerwia i wykańcza. A wszystko przez jedną osobę - koleżankę z biurka obok, jednak tak jej nie trawię, że nawet nie zasługuje, żeby rozwijać o niej wątek na moim blogu...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...