sobota, 3 marca 2012

Zmartwienie

Ostatnio przeczytałam artykuł o pewnej dolegliwości. Boję się, że mogę cierpieć na to samo...

Nastolatka zmartwiona swoją niechęcią
do włóczenia się po pubach"
"Nie wiem, dlaczego nie mam ochoty chodzić do pubu. Chciałabym, żeby mi to przeszło. Koleżanki pocieszają mnie jak mogą, ale nic nie pomaga", zwierzyła się reporterom Magda Siemiszyn, osiemnastolatka z Lublina. "Nie potrafię wyjaśnić swojej niechęci. Niczego mi nie brakuje. Mam koleżanki, chłopaka, fajne ciuchy, kieszonkowe, duże cycki, tylko do pubu nie chodzę i to mnie martwi".

4 komentarze:

  1. takim problemem nie ma sie co przejmowac ,lepiej zwiedzac rumunie napewno jest jeszcze wiele miejsc ktore nie znasz powodzenia,zawsze mozesz poleciec do Szkocji.Hiszpani masz tam swoich bliskich znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też na to cierpię, ale w Madrycie. Za to w Bukareszcie było zupełnie odwrotnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...